Uzamykatelná karosérie vjezdového terminálu je vyrobena z vysoce odolného kompozitního materiálu a je opatřena výsuvnými mechanismy pro snadné otevření. Odlitek ovládacího panelu z ABS je přizpůsoben pro uchycení grafického 5“ displeje, elektroniky a tiskárny. Součástí jsou přichycovací místa pro integrovatelný IP komunikátor.
Pro výdej parkovacího lístku a pro komunikaci pomocí vestavěného IP telefonu jsou určena podsvícená tlačítka z nerezavějící oceli.
Pro udržení co nejvhodnější provozní teploty je terminál vybaven automatickým topením a větráním, které je ovládáno z řídící elektroniky terminálu.
Řídící elektronika terminálu je určena pro ovládání připojených periférií :
grafického displeje, tiskárny, čtečky RFID karet a topení s ventilací. Dále je vybavena komunikačním modulem pro ethernetové připojení terminálu k centrálnímu řídícímu systému (CRS).
Terminál je schopen pracovat jak v systému s datovým připojením, nebo i jako samostatné zařízení bez datového propojení. U systémů bez CRS je možnost automatické synchronizace času na všech terminálech a pokladnách v systému.
Závoru připojenou k vjezdovému terminálu je možné ovládat analogově přes relé řídící elektroniky, nebo digitálně přes RS 485.
Výdej parkovacího lístku je podmíněn přítomností vozidla u vjezdového terminálu. Bez vozidla není možné vydat parkovací lístek. Připojená závora se otevírá až po odebrání parkovacího lístku z tiskárny. V případě neodebrání lístku v časovém limitu je aktivována funkce vtažení lístku do terminálu.
Proti zneužití odebraného lístku bez následného projetí vozidla je v konfiguraci s CRS tento lístek zneplatněn. Otevřená závora se zavírá po uplynutí časového limitu.
Vjezdový terminál umožňuje vydání až 2000 parkovacích lístků (kotouč průměr 170mm gramáž 100g/m), nebo až 4000 parkovacích kartiček (kartonový zásobník, gramáž 170g/m).
Vjezdový terminál byl podroben testům akreditovanou zkušebnou TUV a na základě těchto testů byl vydán certifikát typu a prohlášení o shodě.